Female Vision

Dorito’s komt met een vrouwvriendelijke variant!

Als de mannen van Voetbal Inside nou nog een sponsor zoeken…wellicht voeltPepsiCo, de eigenaar van het merk Doritos, er wel wat voor. PesiCo heeft namelijk aangekondigd een vrouwvriendelijke versie van de Dorito chips op de markt te willen brengen.

Het verschil met de originele chips is dat deze variant minder kraakt en minder kruimelt tijdens het eten. Bovendien moet het formaat prima in een handtas passen. Op Twitter wordt er pittig gereageerd op deze aankondiging.

“Hoewel vrouwen graag chips horen kraken, hun vingers aflikken en de restjes in hun mond gieten, is dat iets dat ze liever niet in het openbaar doen”, verklaart CEO Indra Nooyi van PepsiCo uit. Ze zal dit ongetwijfeld heel goed bedoelen, maar de reacties in het veld zijn niet bepaald mals.

De Britse Women’s Equality Party heeft al laten weten met een klacht te komen als de zakjes op de markt verschijnen, terwijl de introductie ook op Twitter nogal wat reacties losmaakt. “Dit klinkt alsof vrouwen zich moeten schamen omdat ze geluid maken omdat ze kauwen”, luidt één van de reacties.

Tags: , ,

Comment

  • Nog even en en komt Heineken met een vrouwelijke variant van bier.
    Minder schuim erop nu gebeurt het wel weleens dat er schuim om je mond zit.Dan niet meer
    .met die dorito” s grote flauwe kul

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *